EVANS Power Sports
Líquid Refrigerant Sense Aigua d'alt rendiment formulat especialment per a moto Off road i Quad / Atv / UTV en conducció esportiva o alta competició.
Qualsevol disciplina Amateur o PRO d'Enduro, Motocross, Trial, Dirt Track, Raid Rally, Quad, ATV, UTV (Side by Side) es beneficiaran de les espectaculars especificacions de EVANS (+ 180º a -40º) per afrontar situacions extremes en cursa o amb els amics. Amb EVANS Power Sports no es perd potència del motor per sobreescalfament i s'acaben per sempre les "cafeteres" i les seves adverses conseqüències. EVANS és 100 × 100 sintètic, refrigera i lubrica alhora, sense problemes, sense pressió, sense ebullició, sense cavitació i sense corrosió. EVANS és un refrigerant ecològic, biodegradable i certificat com NO tòxic.
EVANS aporta La SOLUCIÓ definitiva més "PRO" a l'abast de tothom!
Tim Gajser # 243 World Champion MXGP 2016/17 utilitza sempre EVANS Power Sports
Polaris va guanyar el Dakar 2017 en la nova categoria SSV (UTV/SXS) amb EVANS Power Sports
EVANS Power Sports és patrocinador oficial de l'Team Honda VICO 2017
EVANS Power Sports és líder en Enduro X, Hard Enduro i Super Enduro
EVANS Power Sports-R
Líquid Refrigerant Sense Aigua d'alt rendiment formulat especialment per a tot tipus de motocicletes esportives d'asfalt i vehicles d'Autocross (Car Cross) o Ral·li Sprint (Car GTR) amb motorització de moto de carretera d'alta cilindrada i potència.
Les altes especificacions de EVANS (+ 180º a -40º) permeten afrontar situacions extremes a altes revolucions sense pèrdues de potència ni els coneguts riscos i limitacions dels refrigerants orgànics de base aquosa que bullen i es desborden fàcilment. EVANS Power Sports-R dissipa la temperatura dels punts més calents del motor de manera constant i homogènia, sense evaporar-se, reduint en un 75% la pressió interior del circuit tancat de refrigeració; els maniguets no pateixen d'expansió, no hi ha estrès al sistema, no es produeixen desbordaments.
L'electròlisi que genera el frec de l'aigua amb l'alumini no es produeix quan fem servir EVANS Refrigerants Sense Aigua. Amb EVANS Power Sports-R el motor estarà sempre lliure de corrosió, erosió o cavitació. EVANS refrigera i lubrica sense sobreescalfaments, millora la crema del combustible, augmenta la potència i baixa el consum.
Benvinguts a EVANS, La REVOLUCIÓ dels Refrigerants Sense Aigua!
Us deixem un enllaç interessant a noticies internacionals de EVANS
http://www.evanscoolants.co.uk/Multimedia/News
DESCARREGA'T AQUÍ EL LLISTAT DE PREUS
Si el motor que volem convertir a EVANS té anticongelant o aigua, que és el més habitual, es requereix d'un procediment preparatori addicional i haurem de seguir tots els passos, de l'1 al 5. No obstant això, si el motor, radiador i tot el circuit estigués en sec, podrem procedir a un ompliment directe amb el Refrigerant Sense Aigua de la gamma EVANS que correspongui al vehicle, només passos 4 i 5
1. dreni tot l'anticongelant existent en el sistema de refrigeració del motor. Sàpiga que pel simple efecte de la gravetat és improbable un buidatge de tota l'aigua del circuit tancat. Recomanem bufar aire comprimit a baixa pressió per l'orifici del tap del radiador o l'ampolla d'expansió per forçar el buidatge.
2. Ompli el circuit amb el fluid higroscòpic i de preparació EVANS Prep Fluid per captar tot el líquid refrigerant aquós residual, netejar qualsevol brutícia, escates o llots. El tractament previ amb EVANS Prep Fluid garanteix una correcta conversió al Refrigerant Sense Aigua EVANS definitiu, que ha de treballar el més pur possible.
3. Poseu el vehicle en marxa fins que el seu motor arribi a la temperatura de treball normal, 15 minuts al ralentí amb EVANS Prep Fluid són suficients per netejar i absorbir l'aigua residual del sistema. Deixeu refredar el motor per buidar el Prep Fluid; compte si procedim en calent, el líquid podria cremar considerablement. EVANS Prep Fliud es pot recuperar i serveix per 2 o 3 drenatges.
4. Finalment ompli el circuit amb el Refrigerant Sense Aigua de la gamma EVANS que correspongui al vehicle, posi en marxa el motor fins a assolir la seva temperatura de treball normal i procuri completar el nivell assegurant que s'ha expulsat tot l'aire del sistema.
5. Després de la conversió i un ús inicial prudencial comprovi el nivell de líquid refrigerant. Afegiu EVANS en cas de necessitat per optimitzar el nivell.